Blogosfera Evanghelică

Cutiuta cu idei 2.- Filmulet!

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!


"Viata e pretioasa. Viata e fragila. In clipa asta esti, in clipa urmatoare te-ai dus. Fiecare clipa trebuie stoarsa de tot ce se poate da, fiindca nu stii niciodata cand va cadea cortina." – Sandra Brown

Sper sa va placa aceste filmulet, facut special pentru voi! Vizionare placuta, v-as ruga sa aveti si boxele sau castile puse :D 

Comentarii

  1. Ai pus un citat cu scriitoare mea preferata,Sandra Brown :X
    Iar filmuletul extraordinar :x

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ti-a placut denisaaa :* nu stiam ca este scriitoarea ta preferata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o iubesc pe Sandra Brown...este scriitoarea mea preferata.....cred k am toate cartile ei.....desi m-am chinuit mult pana le-am obtinut...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos este!!! Esti geniala si ma bucur ca Dumnezeu poate vorbi prin tine! Esti o lumina stralucitoare intr-adevar! Fii binecuvantata scumpa mea (sper ca e ok ca-ti spun asa)!!!

    Succese si multa inspiratie! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare zi ne-a fost data sa ne bucuram de ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tadotakii. ma bucur ca ti-a placut :*

    @Soll multumesc :)

    @roscata din vis :)

    @Tania. multumesc pentru aceste cuvinte >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Drăguţ filmuleţul! O să-l dau mai departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @T.I.C asa este :)

    @Pătrăţel :D chiar m-as bucura :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa spun si eu un citat despre viata "Despre viata nu se poate scrie decat cu un toc inmuiat in lacrimi. – Emil Cioran"...foarte frumos filmul. Sa ai o seara minunata si o viata frumoasa asa ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaa...bravo LaviiiH ! Este un mesaj teribil in filmuletul conceput de tine . Mi se pare plin de optimism . Sa ai numai clipe de bucurie , micuto !

    RăspundețiȘtergere
  11. superb videoclip... balsam pentru suflet :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea